Subject: Avalike laadimisinfrastruktuuri arendus ( ENEFIT AS )
From: "Tanel Lillesaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 May 2024 11:53:44 +0300

Tere,

Sooviksin teada, kelle poole peaksin pöörduma Teie asutuses, et saada
informatsiooni avaliku laadimisinfrastruktuuri arenduse kohta. Palun andke
teada, kes vastutab antud teema eest.

Parimate Soovidega,

Tanel Lillesaar

Avaliku sektori energialahenduste kasvujuht

Enefit AS

+372 566 444 35 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Lelle 22, 11318 Tallinn | energia.ee

 <http://www.energia.ee/et/ari> www.energia.ee/et/ari

 <https://www.energia.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/eesti-energia>

 <https://www.facebook.com/EestiEnergia/>

 <https://www.instagram.com/eestienergia/>